.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عارف از نامزدی در انتخابات منصرف شده است؟
شمال نیوز: عارف از جمله اولین گزینه های احتمالی اصلاح طلبان بود که نامش برای کاندیداتوری مطرح شد و بنا بر گزارش ها و خبرهای منتشر شده در رسانه ها، ستاد انتخاباتی خود را نیز به صورت غیر رسمی و به ریاست علی اکبر...
عارف از نامزدی در انتخابات منصرف شده است؟

بنا بر شنیده ها، محمدرضا عارف کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری، از حضور در این عرصه سیاسی منصرف شده است.

 در این خصوص گفته می شود  معاون اول رئیس جمهور سابق اخیرا و بعد از رایزنی ها و مشاوره هایی که گرفته، از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شده است.

ظاهرا گروه ها و چهره های ذینفوذ جریان دوم خرداد از نامزدی وی استقبال نکرده و در گفتگوهای خود با وی تصریح کرده اند که هیچ حمایتی از کاندیداتوری او نخواهند کرد.

به گزارش فردا ،عارف از جمله اولین گزینه های احتمالی اصلاح طلبان بود که نامش برای کاندیداتوری مطرح شد و بنا بر گزارش ها و خبرهای منتشر شده در رسانه ها، ستاد انتخاباتی خود را نیز به صورت غیر رسمی و به ریاست علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد در مجلس هشتم فعال کرده بود.

ظاهرا فشارهای طیف های تندرو اصلاح طلب بر عارف کارگر افتاده و او از حضور در این صحنه انصراف داده است.

گفتنی است علی شکوری راد از اعضای شورای مرکزی حزب منحله مشارکت در گفتگویی مطالبی را گفته است که می توان دلالت آن را بر عارف دانست .

وی گفته بود: « يكي از اصلاح طلب ها كه قصد داشت براي انتخابات بيايد با دوستانش مشورت كرده بود. آنها به او گفته بودند اگر بخواهي بيايي اول آنها مي گويند بايد تاييد كني كه در انتخابات گذشته تقلب نشده است اگر تاييد نكني كه آنها نيز تو را تاييد نمي كنند اگر بكني كه بخش مهمي از رايت مي ريزد. بعد هم اگر تاييد كردي دست برنمي دارند مي گويند بايد به اصطلاح خودشان سران فتنه را محكوم كني و مرزبندي كني اگر نكني، تاييد نمي شوي. اگر بكني، كه رفته اي بيرون دايره اصلاح طلبي و چيزهاي ديگري هم از تو خواهند خواست كه اگر اجابت بكني كه ديگر آن وقت اصلاح طلب نيستي. بنابراين از ما چه انتظاري داري؟»

این مصاحبه نشان می دهد طیف ساختار شکن جریان اصلاحات مانع حضور جریان معتدل در انتخابات است نه حاکمیت . به طور مشخص این طیف می کوشد با ترساندن طیف معتدل نسبت به اخراج از جریان اصلاحات آنها را واردار به  حاشیه نشینی کنند. در سخنان شکوری راد جدای از ادعاهای تاریخ مصرف گذشته ای که ارزش پاسخگویی ندارد . نکته مهم تلاش برای به حاشیه راندن این طیف است و نشان می دهد که راهبرد این طیف تندرو از سال 88 تاکنون بی تغییر مانده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ونس کجوری 29 شهريور 1391
مدیریت محترم شمال نیوز
به نظر من بهترین راهبرد سیاسی برای اصلاح طلبان از میانه رو تا تندرو این است که عطای سیاست را به لقایش ببخشند و در هیچ انتخابات شرکت نکنند زیرا فایده ای ندارد. بهترین گزینه خاموشی مطلق و مطلقاً خاموشی تاریخی و ابدی است.
نا شناس 29 شهريور 1391
امیدوارم در انتخابات بعدی شخص لایق و شایسته ای را برای ما انتخاب کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارشد مديريت از سوادكوه 29 شهريور 1391
من پيامم به اون آقاييه كه به مديريت شمال نيوز در رابطه با كنار گذاشتن سياست توسط اصلاح طلبان نامه نوشته اينه كه عزيز، سيستم تك حزبي يعني ديكتاتوري و يادت باشه كه بنيانگذاران و رهبران عالي نظام جمهوري اسلامي به نظام تك حزبي قائل نبودند و نيستند پس همين شما سلطنت طلبهاي بله قربان گوي نان به نرخ روز خور هستين كه نظام سياسي كشور را به سمت زوال هدايت مي كنين نه حاكمان شايسته سالار و مردم سالار نظام.
بی نام 29 شهريور 1391
سلام آقایان مدیر شمال نیوز
اصلاحات زنده است و زنده خواهد ماند
انتخابات بعدی نیز در درجه بعدی اولویت های جریان اصلاحات است و فقط به عنوان یک ابزار به آن نگریسته می شود نه هدف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.087 seconds.